::Miss Cupcake::
D'Owner!

Attention! : Hover the image



Entries About Linkies Stuff

Annyeonghaseyo. Welcome to my wonderland.My name is Syaza Afiqah.11 years old.Nice to meet you.Holaa~


Tagboard!



Credits!

Template: Nurul AtiQah
Edited By: Syaza Afiqah
Others:   


Dear Friend ,

    Hai semua!selepas aku baca entry INI,aku macam nak menangis jer.Tau tahu sebab apa.Huh,see?Betapa bodohnya aku.Kenapa sekarang baru aku nak sayang dia?Bukan dahulu?Hurmm,whateva.Sejak aku pindah ke Johor,aku selalu chat dengan dia dekat fb.Tapi,dia dah deactive.Sedih kan?Dia boleh buka lepas UPSR jea..dia selalu buka twitter.aku buka facebook jer.Twitter tak layan sangat.Entah kenapa,walaupun aku tak berapa nak suka dia.Tapi waktu hari last sekolah,aku rasa dia macam kawan baik aku yang paling baik sekali!Kenapa ehh?

    Memang sedih lepas baca entry blog dia yang terkini.Selama ni aku selalu kata macam-macam.Itulah,inilah.Kalau kawan-kawan aku tak mempengaruhi aku kan best?Boleh aku jadi BFF dia.Kitorang selalu bergaduh.Sebab apa?Biarlah rahsia!Azyan,walaupun aku dah pindah,aku tak pernah lupakan hang.Serius!I love you.lebih daripada kawan-kawan yang lain.Aku ingatkan dia tak suka aku.Rupanya?Aku silap.


    Aku dah banyak buat salah dekat dia.Azyan,I'm sorry.Last day school,aku pon rasa tak sedap hati.Sebab tulah aku menangis puas-puas.Sebab aku dah tau ini akan terjadi.Dear Azyan,I love you.Tolong jangan lupakan aku walaupun aku dah pindah.Maafkan aku kalau ada buat salah dengan hang.Aku dah buat banyak salah dekat hang.Aku tak tahu nak kata apa dah.Sedih,pilu,hampa.Semua ada dalam hati.Aku tak sempat nak minta maaf dekat semua orang dekat BBD.Sebab?Aku taktau yang aku nak pindah.


    Dulu,kami selalu bergaduh.Sebab?kan aku kata,biarlah rahsia.Hidup aku macam tak lengkap jer bila tak gaduh dengan dia.Hahahaha,it's not funny. -,- Tapi,lepas aku dah pindah,macam manalah keadaan dia sekarang ya?Teringan nak tengok dengan mata kepala sendiri.Okey,cerita ni berdasarkan entry blog dia.Yup,memang.Last day school 2012,kami bawak camera yang sama.Means,brand yang sama.Cuma colour jaa yang lain.Lepastu kitorang menangis sama-sama.Macam kembar kan?Kenapa aku ni bodoh sangat sampai aku buat jahat dekat dia?Hurm,I don't know.



Last day sekolah. Dia peluk aku kuat kuat. That's time. Aku rasa macam ada sesuatu perkara buruk akan berlaku waktu cuti panjang haritu. Why I fell like that? because she is my best friends. Hubungan aku dengan dia takkan putus. Aku sayang dia! Aku rasa macam nak habaq 1 dunia. I love her! Very very very love her. Argh. I being crazy!!
 Baca di atas.Itu aku ambil dari blog dia.Bila aku baca tu,macam nak mengangis jer!Tadi kitorang tengah tweet.Hurm,memang best!Aku akan mempertahankan kawan-kawan aku.Sebab?Dia kawan aku.Wahai Nur Azyan Nabilah bt.Othman,jangan lupakan aku.I will remember you forever and ever!Until I die.. :')Okey,baca di bawah:


For Syaza Afiqah Bt Sopian. Aku sayang hang sangat sangat. Bila hang balik Kedah. Jangan lupa datang rumah aku. Nak jumpa hang :'( Aku harap, UPSR next year. Kita dapat 5A and kita dapat mohon sekolah yang sama. Aku tak kisah sekolah tu kat Johor. Asalkan, tiap tiap hari kita dapat jumpa.
Yeah,aku pon rasa macamtu.Aku harap aku dapat putarkan masa dan dapat jumpa dengan buat kali terakhir.Teringin nak peluk dia kuat-kuat sekali lagi!