::Miss Cupcake::
D'Owner!

Attention! : Hover the image



Entries About Linkies Stuff

Annyeonghaseyo. Welcome to my wonderland.My name is Syaza Afiqah.11 years old.Nice to meet you.Holaa~


Tagboard!



Credits!

Template: Nurul AtiQah
Edited By: Syaza Afiqah
Others:   


Welcome 2013! :)Goodbye 2012~ :(

Assalamualaikum korang!Peace yaww! ^_^v Sihat?Syaza sihat sahaja..Ehh,korang perasan tak?Tinggal beberapa jam sahaja lagi,kita akan pergi ke tahun baru?Iaitu 2013!Syaza rasa susah nak pergi ke tahun baru.Sebab?Semua kenangan ada dekat situ?Yelah,siapalah yang nak tinggalkan kenangan yang pahit dan manis?

I will miss you 2012.Please don't forget me..Ada kenangan pahit.Iaitu berjumpa dengan Cikgu Azizah buat kali terakhir.Means,dia tak mengajar Syaza dah.I miss her very-very much!Cikgu,cikgu ingat tak pertama kali cikgu mengajar saya?Cikgu ingat tak waktu saya darjah 3,cikgu tanya soalan dekat saya.Saya tak jawab.Nak tahu sebab apa?Sebab,saya tak dengar apa yang budak kelas 3 Intelek cerita.Kalau cikgu tengah baca entry blog ni sekarang,cikgu akan tahu jawapannya.


Cikgu,cikgu tahu tak?Waktu dapat tahu yang Cikgulah guru kelas 4 Pintar,saya rasa gembira dan bangga sangat!Nak tahu sebab apa?Sebab,cikgulah cikgu yang terbaik yang pernah mengajar saya selama 2 tahun.Cikgu tahu tak?Waktu nak habis sekolah untuk tahun ni,saya rasa sedih sangat sebab tak dapat jumpa cikgu dan cikgu tak mengajar saya.Dengar cerita,cikgu nak jadi guru kelas 5 Pintar sebab disiplin tak cukup memenuhi citarasa cikgu.Saya sayang cikgu!


Cikgu,cikgu ingat tak?waktu cikgu bagi hadiah dekat pelajar yang banyak buat latihan dalam buku sinonim,saya rasa sedih sebab tak dapat jadi pelajar cikgu yang terbaik.Saya rasa kecewa sebab selama ni saya tak berusaha untuk menjadi pelajar terbaik cikgu.Tapi saya dah cuba buat yang terbaik.Walaupun tak dapat hadiah dari cikgu,saya bangga sebab saya jadi pelajar cikgu.


Cikgu ingat tak?waktu cikgu kata dekat bilik guru yang saya dah banyak tolong cikgu,saya rasa terharu.Cikgu pun bagi hadiah yang sama macam cikgu bagi dekat pelajar terbaik yang banyak buat latihan dalam buku sinonim.Saya rasa macam nak menangis dan peluk cikgu.Cikgu ingat tak?Lepas rehat,cikgu panggil budak kelas 4 Pintar untuk tahun 2012.Lepas cikgu bagi ceramah,cikgu suruh salam.Sebab cikgu dah tak mengajar kitorang.Saya dengan Azyan menangis.Kami berdua salam cikgu last-last.Saya peluk cikgu..Saya tak sanggup nak tinggalkan cikgu.


Sekarang,saya dah pindah.Saya harap cikgu dapat tau berita tu.Saya sedih sebab tak dapat jumpa cikgu.Saya nak jumpa cikgu buat kali terakhir.Tapi,tak sangka.Waktu hari terakhir persekolahan jugak kita dapat berjumpa.Cikgu,saya sayang cikgu.Saya tak nak kehilangan cikgu..Tolong..Saya akan pegang kata-kata cikgu..


Yang benar,

Syaza.