::Miss Cupcake::
D'Owner!

Attention! : Hover the image



Entries About Linkies Stuff

Annyeonghaseyo. Welcome to my wonderland.My name is Syaza Afiqah.11 years old.Nice to meet you.Holaa~


Tagboard!



Credits!

Template: Nurul AtiQah
Edited By: Syaza Afiqah
Others:   


Maaf,Penggunaan Bahasa Aku Di Dalam Entry

BEWARE:SORRY,PENGGUNAAN BAHASA AKU DI DALAM ENTRY INI.MAAF JIKA TERKASAR. :)

     Assalamualaikum!Guys.Aku bosanlah..Oleh sebab itu,buatlah entry blog..Hihi..Sedih larr..Orang lain buat entry blog semua cerita panjang-panjang..Ehh,takpe..Usaha tangga kejayaan.Lama-lama mesti ramai followers punya.Tadi tengah tengok Jin Notti.Hoho,Syaza sedang menonton televisyen sambil melayari internet.Ehh,bak kata orang.Malu bertanya sesat jalan.



     Semalam pergi Kem.Kat sana ada pameran pasal askar.Ada pistol,senapang.Landak dengan kura-kura.Landak dia besar gila!Banyaklah.Pistol dia yang ori punya.Bukan yang tiruan tau!Berat gila pistol dia.Aku pun tak boleh nak angkat.Pistol yang biasa tu dah berapa kg.Inikan pula senapang.Lepastu,pergi ada satu khemah tu..Ada peluru.Tajam jugaklah hujung peluru tu.Besar jugak..


     Sebelum pergi tengok pistol dan lain-lain,pergi beli rambutan.Hoho.lepas tengok pistol,pergi beli makanan.Selepas kepenatan,balik.Tak larat nak jalan tengah-tengah panas.Huhu,sampai di sini sahaja entry aku..Sorry,aku guna bahasa aku..Lols.Jangan marah..Bye,assalamualaikum!Peace no war~ ^_^v