::Miss Cupcake::
D'Owner!

Attention! : Hover the image



Entries About Linkies Stuff

Annyeonghaseyo. Welcome to my wonderland.My name is Syaza Afiqah.11 years old.Nice to meet you.Holaa~


Tagboard!



Credits!

Template: Nurul AtiQah
Edited By: Syaza Afiqah
Others:   


Kawan Mukabuku




                     

Assalamualaikum.Siapa kenal budak dalam gambar ni??Siapalah yang tak kenal budak hotstuf ni kan?Comel pulak tu..Aku ada kawan macam ni,kau ade? XD..Haha,kali ni Syaza nak cerita sedikit pasal budak ni.Nama dia Nurrul Ellani..Kami kenal sejak dia tegur Syaza.Dia tegur Syaza sebab nak tutorial photofiltre..Hoho,lepastu buatlah tuto untuk Ellani ni..Lepas chit-chat,Terbaca pulak status Azyan yang ada kaitan dengan Ellani.Cakap kedah pulak tu!Jeles aku..Lepastu Syaza pun tegurlahdia dekat chat.Suruh dia cakap Kedah dengan Syaza.Maklumlah,duduk satu negeri.Tapi tak pernah cakap Kedah..Lepas dah kenal dia dengan lebih mendalam,jadilah teman rapat Syaza..Bila takde keje,kacau dia dengan perkataan 'hantu'.Haha,mestilah!Perempuan kan penakut?Lelaki pun lebih kurang jugak k??Jangan ingat perempuan jer yg takut..Balik kepada topik,Syaza ada sedikit biodata pasal dia..Nak tengok?Jommm!!!



Nama Penuh : Nurrul Ellani Ellika Binti Somad
Umur           : 11 tahun
Status         : Single 
School         : SK.Ahmad Tajjudin
Stay            : Taman Bersatu,Jitra,Kedah.
Sifat            : Peramah, Baik and all!

*Sorry azyan.Aku ciplak bio.Ell dekat blog hang.. :)


Hoho.Itu sahaja..For Ellani,Study hard!Walaupun aku dah pindah,aku takkan lupakan hang sampai bila-bila..