::Miss Cupcake::
D'Owner!

Attention! : Hover the image



Entries About Linkies Stuff

Annyeonghaseyo. Welcome to my wonderland.My name is Syaza Afiqah.11 years old.Nice to meet you.Holaa~


Tagboard!



Credits!

Template: Nurul AtiQah
Edited By: Syaza Afiqah
Others:   


Header Baru???

Assalamualaikum and hye for muslim,
Hello for non muslim....

korang tahu tak header ni telah ditukar????ok...mestilah tahu kan???
sebelum kite nak sambung berborak kat blog baru syaza yang buruk ni,
jom baca antara perbualan Syaza ngan Si Cute!

Si Cute:Syaza,kenapa muka awak monyok semacam??
Syaza:tak ade ape ape.....diaorg semua tak percaya kat saye...
Si Cute:tak percaya apa?ni mesti pasal blog kan?
Syaza:ye...diaorang tak percaya saya ade 2 blog...
Si Cute:tapi tadi saye dengar diaorang cerita pasal blog awak?
Syaza:yela...tapi,diaorang tak percaya saya tukar header baru...
Si Cute:yeke?mesti diaorg tak buka blog awak lagi kot???
Syaza:ntah?saya pown tak tahu...tapi saya ada bukti!
Si Cute:bukti???bukti ape awak???
Syaza:gambar...awak nak tengok???
Si Cute: nak!!! nak!!!
Syaza:nah!tengok kat bawah!
Si Cute:cantiknya awak....
Syaza: huhuhu....mana ada.nanti bila diaorang baca post ni,pasti diaorang tahu....ok,bye!
Si Cute:ok Syaza,bye!


ok...mesti ramai tak tahu tentang saya...nanti saya akan cerite tentang saya sendiri ukeyh???bye-bye...gud nite...